מדיניות משלוחים

 תודה שבחרתם להזמין מ BabyRose! אנחנו נדאג לאספקת ההזמנה לכתובת כפי שהוזנה על ידכם בעת ביצוע הרכישה באתר.

שיטת משלוחמחירזמני אספקהמבוצע על ידי

שליח עד הבית

43 ש”חעד 5 ימי עסקים מרגע אישור התשלוםדואר שליחים
איסוף עצמי חינםעד 2 ימי עסקים*
(מיום ההזמנה)
איסוף עצמי

מתי ואיך אקבל את המשלוח שלי?
שליח עד הבית- עד 5 ימי עסקים:
באמצעות שליח עד הבית (או לכל מקום אחר שיצוין על ידכם) בעלות דמי משלוח בהתאם לאמור באתר בעת הרכישה; כדאי לציין את הכתובת בה אתם נמצאים מרבית היום.

שליח עד הבית – השליח מתאם מראש ומגיע עד 2 ימי עסקים מיום יציאת המשלוח לכתובת פרטית או לכתובת מקום עבודה. שימו לב: המשלוחים מתבצעים בין השעות 09:00-17:00 ולכן מומלץ לתת כתובת בה אתם נמצאים בשעות היום.
שימו לב – בגלל עומסים גדולים על חברות המשלוחים ייתכנו עיכובים גם מעבר לזמני המשלוח המצוינים. נודה על הבנה וסבלנות.

איסוף עצמי
ללא עלות דמי משלוח, תוך 2 ימי עסקים מיום ההזמנה.
הזמנתך תמתין לך בחנות וניתן יהיה לאסוף אותה רק לאחר קבלת מייל אישור שההזמנה מוכנה: השקד 4, זכרון יעקב
בשעות: ימים א’-ה’ 9:00-16:00, שישי: 09:00-15:00, ללא מוצ״ש 
** הזמנה באיסוף עצמי תימסר בתיאום מראש ובהצגת אישור הזמנה ותעודה מזהה בלבד **

הערות ותוספות
* הזמנתך תצא למשלוח בתוך 5 ימי עסקים לאחר אישור התשלום. בעתות חירום האספקה עד 14 ימי עסקים.
* הזמנות עם ‘שליח עד הבית’ מגיעות ארוזות במעטפת פצפצים. הזמנות באיסוף עצמי מגיעות ארוזות בשקית נייר ממותגת. 
* מועד האספקה של הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 17:00 ייחשב מיום העסקים הבא. ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
* עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
מה אם לא אהיה בבית כשהשליח מגיע?
במידה והשליח לא הצליח לתאם מולכם הגעה ביום החלוקה, הפריט יישלח במועד אחר לפי זמני החלוקה של חברת השליחויות. במידה ולא תהיו נוכחים בביתכם בעת הגעת השליח למרות שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח/ה.

אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;
תקופות חגים ו/או בתקופות הקודמות לחגים, לרבות בחודשים נובמבר- דצמבר בהם מתקיימים חגי האינטרנט;
סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר
ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 9:00 עד 19:00, שישי 9:00 עד 15:00
*** שעות פעילות החנות בחגים, מועדים וימים מיוחדים עלולים להשתנות – אנא צרו קשר לבירור שעות פעילות *** 
*החזרת משלוח תיעשה בהתאם למדיניות החלפת והחזרת פריטים (לצרף קישור למדיניות)

יש לכן שאלות נוספות? צרו איתנו קשר ב WhatsApp במספר: 052-7730585 או במייל babyrose.il.sr@gmail.com
בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-19:00, שישי 15:00- 9:00 ונשמח לעזור!